האם יכול להיות שעושים לנו רייקי תוך כדי שאנחנו צופים בפרסומות בטלויזיה? מי משתמש ברייקי בפרסומת ולמה?
שימו לב לשניה 0:41-0:42… מה דעתכם – במקרה או בכוונה?
מתוך הקמפיין של אורנג', ינואר 2011.
תגים: פרסומות, רייקי
הפוסט הזה נכתב בתאריך יום רביעי, 15 בדצמבר, 2010 בשעה 9:40 תחת הקטגוריות וידאו. אפשר לעקוב אחר התגובות לפוסט הזה באמצעות פיד RSS לתגובות. אפשר לכתוב כאן תגובה, או לכתוב בבלוג שלך פוסט כתגובה ולשלוח טראקבאק.
שם (חובה)
דואל (לא יוצג בשום מקום) (חובה)
אתר
Δ